Toaleta 2012

  • CWS-boco Polska

    CWS-boco Polska jest firmą, specjalizującą się w outsourcingu rozwiązań z zakresu zarządzania czystością. Koncentruje się przede wszystkim na tzw. „wynajmie czystości”. Świadczy usługi dla firm i instytucji w zakresie najmu i serwisu odzieży roboczej, mat wejściowych oraz wyposażenia toalet. Firma realizuje swoje usługi w ramach dwóch marek serwisowych: CWS i boco. CWS świadczy kompleksowe rozwiązania w zakresie zapewnienia higieny i czystości w toaletach firmowych, biurowcach, obiektach komercyjnych i publicznych, zapewniając ich regularne serwisowanie. Oferuje również najem i serwis mat wejściowych – ich regularną wymianę i profesjonalne pranie. Natomiast pod marką boco kryją się usługi z zakresu wynajmu i serwisu odzieży roboczej.

    Częścią misji naszego biznesu jest dążenie, aby przez swoje produkty i usługi pozytywnie wpływać na standard wyposażenia i higieny toalet. To, jak wyglądają nasze toalety wpływa na wizerunek Polski i Polaków w oczach nas samych i gości odwiedzających nasz kraj. Rok 2012, rok mistrzostw europy w piłce nożnej, jest datą symboliczną. Zastanawiamy się, jak turyści i fani ocenią nasze drogi, stadiony, bazę turystyczną. Tymczasem ocena naszego kraju często rodzi się… w toalecie. Naszą kampanią chcemy spowodować, aby polskie toalety były powodem do dumy, nie do wstydu.

  • Portal horeca.pl

    Portal horeca.pl to portal B2B, który jest źródłem wiedzy i informacji dla branży HoReCa w Internecie. Dedykowany jest Hotelarzom i Restauratorom oraz firmom skierowanym ze swoją ofertą do hoteli i gastronomii.

    Zdecydowaliśmy się na współpracę przy kampanii Toaleta2012, ponieważ obserwujemy rynek hotelarski oraz gastronomiczny i zauważamy pewne braki i niedbałość w utrzymaniu odpowiedniego poziomu higieny w toaletach. Jako internetowy portal branżowy chcemy budować w tym zakresie świadomość właścicieli oraz menedżerów obiektów hotelarskich i gastronomicznych.

  • Polskie Stowarzyszenie Czystości

    Polskie Stowarzyszenie Czystości jest organizacją zrzeszającą producentów, dystrybutorów i usługodawców z branży profesjonalnego utrzymania czystości. Działa na rzecz poprawy stanu czystości w kraju oraz podnoszenia świadomości społecznej w odniesieniu do warunków sanitarno – higienicznych, w jakich funkcjonujemy. W obliczu licznych zagrożeń związanych z przenoszeniem chorób zakaźnych, występujących w ostatnich latach na świecie jednym z priorytetów Stowarzyszenia stało się przybliżenie społeczeństwu podstawowych zasad utrzymania czystości w naszym otoczeniu.
    Stowarzyszenie jest współorganizatorem, wraz z RAI Amsterdam i International Sanitary Supply Association (ISSA), największych branżowych targów w Europie Środkowo – Wschodniej. We współpracy z TŰV Rheinland Polska realizuje jedyny branżowy program certyfikujący “Gwarant Czystości i Higieny”, którego celem jest promowanie wysokiej jakości usług oraz ich standaryzacja. W roku ubiegłym podpisano umowy partnerskie z podmiotami reprezentującymi branżę czystościową w Rosji, na Ukrainie i na Węgrzech.Stowarzyszenie prowadzi także działalność wydawniczą. W swej ofercie posiada publikacje odnoszące się do problematyki profesjonalnego utrzymania czystości, a także dwumiesięcznik „Forum Czystości” – profesjonalne pismo dla branży utrzymania czystości.
    Od kwietnia 2005 r. Polskie Stowarzyszenie Czystości jest członkiem Europejskiej Federacji Czystości.

    Polskie Stowarzyszenie Czystości jest zainteresowane wszelkimi działaniami mającymi na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem utrzymania czystości. Toalety publiczne w Polsce nie cieszą się najlepszą opinią, w związku z tym z zainteresowaniem przyjęliśmy propozycję objęcia patronatem merytorycznym kampanii „Toaleta 2012”. Naszym zdaniem należy podjąć wszelkie kroki niezbędne dla zbudowania właściwego wizerunku Polski na EURO 2012. Jakkolwiek by to nie zabrzmiało toalety publiczne są częścią tego wizerunku, dlatego problemu utrzymania czystości w tych właśnie miejscach nie można ignorować. Wszystkim nam przecież zależy na pozytywnym odbiorze naszego kraju wśród kibiców i gości, którzy odwiedzą Polskę w 2012 r

Organizatorzy i partnerzy